mandag den 5. november 2012

New in: Secondhand







Den første skjorte, er af noget underligt men overraskende lækkert stof. Jeg har lidt svært ved at bedømme farven, tror den er grå/blå ??! Den kostede sølle 30 kroner, og bliver helt sikkert en favorit.

Den ternede skjorte er meget almindelig og super behagelig - til en flad 20'er!

ÅH gud pelsen. Den jakke jeg går med lige for tiden er forfærdelig og jeg HADER den. Netop derfor blev jeg ovenud lykkelig, da jeg så denne pels i vinduet i den lokale røde kors. Jeg gav 75 kroner for den, og kan konstatere af den er så langt fra et dyr, som den overhovedet kan være. 

Har i nogle gode genbrugstips?!

4 kommentarer:

  1. Åh jeg har en pels der ligner helt vildt! Så lækker :-)

    SvarSlet
  2. Åååh jakken er mega lækker!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja helt bestemt - og enoooooooooormt billig :) Jeg føler mig også heldig :)

      Slet

Follow on Bloglovin