søndag den 4. november 2012

Selling out


Jeg sælger mit fine Burberry bælte, da det er blevet for lille.
Jeg har desværre ikke kvitteringen, da jeg fik det af en kæreste for længe siden - Det er købt i "Kenn" i Næstved - Original æske og dustbag medfølger.Jeg har ikke brugt bæltet ret meget, så læderet er super fint og ser næsten ubrugt ud - der er desværre en masse ridser på guldspændet.Bæltet er tilpasset min livbredde dengang - og måler 107 cm.

oprindelig købspris 1150 kroner.

BYD!


Fin lille DKNY pung. Slidt indeni, fin udenpå.

Oprindelig købspris 400 kroner

BYD!


Zarah Voigt "Nomi triangle" // "gunmetal" // OS

Kvittering og æske haves. Oprindelig købspris 950 kroner

BYD!


Burberry Pung // coinpurse // nøglepung

Denne fine lille pung fra Burberry, er god til en lille taske, desværre får jeg den ikke brugt længere.

Pungen er i yderst fin stand og lider ingen skade, udover uundgåelig slidtage.


kvitteringen haves ikke længere, men den er købt hos Burberry på strøget, og jeg garantere selvfølgelig for ægtheden.



BUD!


Denne smukke kalender fra Louis Vuitton sælges, da jeg spare sammen til en anden vare.

Den har fungeret som pung og kalender for mig, og jeg har været sindsygt glad for den. 

Der følger sider med til resten af året + ubrugt adressebog, dustbag, kasse osv.

BYD!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Det er desværre alt alt for lidt, havde tænkt omkring 650 - ellers vil jeg hellere selv beholde dem :)

      Slet

Follow on Bloglovin