onsdag den 7. november 2012

Picture of meaning






Jeg købte disse 3 fantastiske billeder (af jern?!) på julemarked i søndags. Jeg synes de er enormt dekorative og så har hver af byerne en historie for mig, eller det får de i hvert faldet snart.

Da jeg fyldte 18 år fik jeg et marguerit armbånd til den fest jeg holdt, af min mormor. Da jeg så havde rigtigt fødselsdag var min mormor ude at rejse. Hun havde arrangeret at min mors veninde kom forbi med en buket roser med en vedhængt rejsetandbørste. Lige efter ringede min mormor for at sige tillykke og spørge hvad jeg nu troede tandbørsten skulle bruges til. Vi skulle til London. Jeg var ellevild og London er uden tvivl en af de fedeste byer jeg endnu har besøgt.

Min mor og jeg havde planlagt en tur til Paris, men da jeg i en håndboldkamp, dagen inde, fik korsbåndskade måtte dette aflyses. Nu har jeg endelig chancen for at komme afsted og opleve Paris (udover disneyland). I fødeselsdagsgave fik jeg nemlig en tur til Paris, af min søde kæreste.

New York, ÅH New York. New York vil være min legeplads i otte dage, meget snart. Jeg rejser om fjorten dage afsted, sammen med min mormor. Sandheden er, at jeg er det eneste barnebarn min mormor har og er derfor snot forkælet. Hun har taget mig med på sommerferien, hvert eneste år siden jeg var fem år - undtagen i år. Vi havde egentlig aftalt en uge hvor vi begge kunne, men min mormor var nødt til at aflyse og tilbød derfor en anden løsning. At tage en weekend til en europæisk storby og en uge til sydens sol når priserne var til det. Jeg foreslog en tur til New York i stedet, hvis vi aftalte at je selv betalt hotel - Og ja, guess what, det var en aftale.

Det blev en længere smøre om tre billeder, købt på julemarked.

Hav det fantastisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow on Bloglovin