fredag den 21. december 2012

High on life in bad quality






Endnu et indlæg i dårlig kvalitet, jeg undskylder. Men sådan her ser jeg ud når jeg ligger på sofaen, ser disneyshow, hører min kæreste lave mad, tænker på julen og kreerer julegaver, yay.
Dagene er så korte, jeg arbejder og når ikke en skid. Idag har jeg haft fri, men har alligevel været ude på arbejdet. Jeg har chillet med Mie og Pernille, vi har købt mine sidste julegaver. Jeg er høj på indsendelse af ansøgning til uddannelse - nu er det gjort, og så er der kun tilbage at krydser fingre for optagelsen på KEA. 

Jeg er ekstatisk over dagens bedrifter og glæder mig for vildt til imorgen. Jeg skal feste med MarieLærkeNanna og Olivia (eller Lærke not so much!). Et rigtigt bloggergilde (+ amatøragtige mig). Jeg er fucking glad og lykkelig. Vi har aftalt at give hinanden en selvkreeret julegave, bare en lille ting, og jeg kan absolut ingenting kreativt, så det bliver sjovt, hahahah.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow on Bloglovin