onsdag den 19. december 2012

A big decision






Kedelige, men utrolig mindsetting, webcam billeder. Jeg laver intet andet i disse dage end arbejde, for pokker hvor er jeg træt. Har arbejdet min december væk - har på ingen måde nydt det og er heller ikke klar til juleaften, eller nytår. Udover alt mulig kedelig information om hvor hårdt mit liv er (??), vil jeg fortæller noget lidt mere spændende:

Jeg har fået et enestående tilbud af min chef, en kæmpe mulighed. Jeg er rimelig meget på bar bund omkring uddannelse og der er så meget jeg gerne vil, jeg aner bare ikke præcis hvad? Min chef har tilbudt mig en AU - Akademiuddannelse i Detail. Egentlig havde vi planer om at flytte til København til sommer, men det kommer til at være en ikke eksisterende mulighed hvis jeg siger ja tak. Jeg føler mig utroligt overvældet og glad for at få en sådan mulighed. Uddannelsen tager 2 1/2 år og er med betalt løn. Når jeg er færdig vil jeg, udover uddannelsen, være færdig som 1. assistent. 

Spekulationerne er enormt mange, men jeg har det generelt sådan, at dette er en chance og hvorfor ikke gribe den når den byder sig - it's an once in a lifetime. Jeg binder mig på ingen måde, og kan til hver en tid springe fra igen. Det frister mig utrolig meget at takke ja, det kommer mig ikke ilde til gode og mit CV vil slå de fleste andres i min alder. 

Kunne bruge et godt råd eller to, har du et? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow on Bloglovin