onsdag den 12. december 2012

Considering state of mind


Min sindstilstand er ovenud i orden. Jeg er glad. Det går egentlig ikke så godt for bloggen, men jeg er glad. Jeg blogger for mig selv og fordi jeg kan lide det. Selvfølgelig bliver jeg høj over en dag med mange visninger, men jeg bliver lige så glad for De andre dejlige damers succes med deres blogs - keep on going ladies. Kommer lige fra middag med nogle søde nogen. Mit største juleønske er at tabe mig 15 kilo. Derudover ønsker jeg mig en lejlighed og en lykkelig tilværelse det kommende år. Håber på at finde en drømme uddannelse og faldet godt tilpas i de nye rammer jeg skal skabe mig. Er sørgmodig over at gamle rammer ikke længere skal eksistere. Græder lidt over venskaber som allerede nu, føles lidt nedkølede. Jubler over nye venskaber som vil komme. Hepper på mig selv og min fremtid. Føler mig yderst heldig over de mange fantastiske egenskaber jeg besidder og er i dyb frustration over manglen på samme. Føler mig som forvirret teenager med tom hjerne (?). Men lige nu er jeg glad og mættet og inspireret og søde søde søde, bare glad!

2 kommentarer:

  1. hej :)
    rigtig fin blog!
    hvor er din grå jakke som du havde på fra? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      Altså den gråmalerede jeg har på i forrige indlæg er fra H&M trend :)

      Slet

Follow on Bloglovin