onsdag den 10. oktober 2012

Tour de Apartment








En læser spurgte efter en "roomtour", men efter som jeg bor i lejlighed er det et lidt større projekt. Derfor vil jeg dele det lidt op. Jeg har rendt rundt og taget billeder hele dagen - enjoy. Jeg håber mit valg af indretning kan inspirere jer lidt. Min stil er meget gammeldags blandet med det stilrene. Det helt katalog-agtige label look kan være nok så smart og lækkert, men uden det gamle og rustikke kan jeg ikke føle mig hjemme. Det skyldes nok, at min mor er sucker for gammelt ragelse og har derfor fyldt sit hjem med det, En af mine store drømme er at blive indretningsarkitekt, så jeg interessere mig meget for hvordan jeg bor. 

På billedet ser i mit yndlingssted i lejligheden. En rigtig hyggekrog til tedrikning, bladlæsning og tænketank. Jeg elsker de to gamle ølkasser på væggen. Jeg har en del afrikansk inspirerede ting i mit hjem. Dels har jeg rejst i Sydafrika da jeg var lille, og har nogle ting derfra - Men med en halvt afrikansk kæreste, kan man ikke komme helt udenom træmasker, negerdamer osv :)

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker også bare de gamle trækasser :)
      Tak Heidi - utrolig sødt af dig :)

      Slet

Follow on Bloglovin