søndag den 14. oktober 2012

Ohh my dear clothing rack






Mit, let proppede, tøjstativ (med kikset vasketøjskurv i baggrunden). Stativet indeholder alt mit tøj (bortset fraalt det i det meget tiltoppede skab), mine tasker og to hatte. Som i kan se hænger på stativet to Burberry tasker. For godt 3-4 år siden havde jeg en kæmpe forkærlighed for Burberry og ejer derfor en hulens masse ting fra mærket. Tasken nederst til ventre er mit første dyre taskekøb - og jeg har haft den med overalt (stort set). Den er så skide slidt på grund af alt for meget skolebrug. Da den var helt ny tabte jeg den i et fuglebad. øv. Min veninde har en gang tabt en smadret sursød sauce ned i den - men jeg elsker den. På et af billederne flashes lige min Chanel baby (igen!) - jep, helt sikkert også en favorit. 

Kys og klask (og alt for mange sætninger i parentes).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow on Bloglovin