mandag den 22. oktober 2012

New York cravings

New York cravings

Klik på billedet for at se hvor tingene er fra...

Idag er der kun EN FUCKING MÅNED til jeg tager til NEW YORK BABY. Ovenstående er en brøkdel af mine cravings i forhold til turen. Nogle af tingene er selvfølgelig urealistiske køb, men man har vel lov at drømme, ikke? Nogle af tingene SKAL jeg erhverve mig, men har også sparet lidt penge op. Ved faktisk ingenting om hvad jeg kan få, og hvad der er ekstremt billigt? Hvad SKAL jeg se, hvor er det godt at shoppe, hvor er de gode vintagebutikker, og hvilke ting kan bedst betale sig at købe? HJÆÆÆÆLP - Det tages i hvert faldet imod med kyshånd :) 

2 kommentarer:

  1. century 21 er et stort shopping center, som ligger lige ved ground zero. der er også gode og billige designer ting som dkny, michael kors osv.
    så er de gode vintage butikker at finde i williamsburg, brooklyn - liger over brooklyn bridge.

    - derudover skal du selvfølgelig se frihedsgudinden - staten island færgen er gratis, så det er jo et nemt valg.

    - times square - skal opleves både om dagen og om natten. og når du alligevel er der om dagen, så køb da lige en billet til en muscial på broadway. virkelig alle pengene værd!! og måske også tage et lille smut forbi madame tussauds.

    - central park - der er også en lille hyggelig zoo, man kan gå rundt i.

    - empire state building - så I kan se new yorks sky line.

    - museum: guggenheim på fifth. avenue - med kunst fra bl.a. picasso, american museum of natural history på central park west - en masse fantastiske ting at se som dinosaur skeletter!

    - brooklyn bridge - tag metroen om aftenen til brooklyn, og gå vejen tilbage over broen til NY igen.

    - down town manhattan.

    - ground zero - som nu vist er en slags "memorial" og museum, men det er stadig bevægende.

    - harlem: jeg ville prøve at finde ud af, om der var et gospelkor, der optrådte.

    - lincoln center for the performing arts.

    det blev en virkelig lang besked, men jeg håber, den har givet dig inspiration til ting, du gerne vil opleve.
    mit bedste tip er at gå! når man går, får man hele stemningen og oplevelsen med, end hvis man er nede under jorden i metro, selvom der også er spøjse mennesker at finde dér. og så er alle ting i gåafstand, hvis man er frisk og har godt fodtøj med :)

    god tur!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Amalie.

      Virkelig pænt af dig at dele dine opleveser med mig. Dejligt at du har brugt til på at tænke over det og skrive ned - tusind tak.

      Jeg kan helt sikkert bruge dine tips når jeg selv skal afsted, om lidt :) wee

      Slet

Follow on Bloglovin