torsdag den 30. august 2012

Quick snapshot




Jeans: Zara   shirt: 2hand   Jacket: H&M

Lige nogle lynhurtige billeder af mig på vej ud af døren. Jeg fatter ikke at kvaliteten er blevet så ringe? måske det har noget med at det er testosteronen i mit liv (kærensten), som fatter minus af kameraet, som er fotograf her.
Jeg har haft en helt utroligt god dag. Først var jeg på genbrugshopping med min søde veninde Maria-Louise og om aftenen var jeg til noget teater tamtam, med en masse nye søde bekendtskaber. 
Forresten så er rodet, på de to midterste billeder, hverdagskost for mig som lykkelig bofælle til kunstnerisk type (igen, kæreste).

Hav en dejlig aften.

(Random fact: Jeg ligner min mor sygt meget på de her billeder) :)

1 kommentar:

  1. Hej Sandra!

    Hvor er du fin :-)
    Og din blog er også - allerede - loaded med flotte indlæg.

    Håber du vil følge mig på min blog og via bloglovin, jeg følger i hvert faldet dig nu (:
    God weekend

    Knus
    mettelb.blogspot.com

    SvarSlet

Follow on Bloglovin